Ostatni trymestr mojej ciąży.
PLANY --- TORBA DO SZPITALA

 

Witam, sprawa o której pisałam w poprzednim poście zw. z łóżeczkiem  jeszcze się nie wyjaśniła,,ciągle czekamy…

Dziś przypada pierwszy dzień 30 tygodnia… ludzie….jak mi jest ciężko… ciężko chodzić , schylać się ….a wstawanie z łóżka to DRAMAT …Wiem ! Pewnie myślicie że przesadzam,,,, że tak w tym okresie nie miałyście … że to może przyszło trochę później ….  Ja jednak  mam za swoje. Pofolgowałam z jedzeniem- nic nie robiąc i przytyłam w ciagu 30 tygodni ponad 20 kg.  Czuje się okropnie !!!! Zła na siebie, że niszczę swoje ciało , że pewnie utrudnię przyjście na świat mojemu dziecku….ahhhh Staram się mniej jesc słodkiego ,...

Pokaż całość (6 komentarzy)
Zdenerwowana

Taka jetem wkurzona... dzien po zrobionych zakupach dla maluszka ( zdjecia w notce poprzedniej ) wrocilam do tego sklepu by dokładinie okreslic materac jaki chce jezcze domówić....Patrze, a lozeczko z wystawy- zlozone i szykuje się do zapakowania - a to przeciez to samo ktore my zamówiliśmy za duze pieniadze:///// Tak sie boje, ze ta kobieta wcisnie nam to z  wytawy----- moze przesadzam, ale wydaje mi sie, ze za takie pieniadze, raz skladane, dotykane i probowane  przez wzytkich klientow to lekka przeada. Nic nam wczeniej nie powiedziala, ze chce sprzedac nam wlanie ten egzemplarz. Jeden z boków łóżęczka jest na prowadnicach , dzieki czemu można ten bok obniżać...

Pokaż całość (6 komentarzy)
zakupy

 

Tak się wystrzegałam lecz dopadł jednak  i mnie …ANTYBIOTYK:///  nie na wczesnej dokuczający kaszel ,a bakterie e –coli w moim moczu -wykryte podczas ostatnich  badań -.  Lekarz tłumaczył ze pozostawienie takiego stanu jest groźniejsze , niżeli zażycie antybiotyku… poskutkowało J AMOXICILINA 3 x na dobę( 8 dni) - może ktoś brał???? Według tych wyników brakuje mi również żelaza. Teraz każdego dnia prócz witamin dla kobiety ciężarnej rano i wieczorem , zażywam również żelazo no i tą Amoxiciline;//// trochę to męczące……

Musze się pochwalić dokonanymi dziś zakupami dla naszego Oskara ( Oskar- bo inaczej już sobie nie wyobrażam :P) 

- wózek

 -komoda z...

Pokaż całość (4 komentarzy)
kaszel

 

 

Dzisiaj w nocy budziłam się chyba 20 razy, czego powodem był uciążliwy kaszel. Odrywajaca się flegma z moich płuc nie pozwalała spokojnie spać.  Jednak brak snu to nie to co mnie mnie najbardziej martwi, bowiem przy każdym takim wykaszlnięciu  flegmy odczuwałam rwący ból brzucha . Tak wielką mam nadzieje ze  nie zaszkodziło to w żaden sposób mojemu dziecku. Jutro wybieram się do lekarza - zobaczymy co powie. Przyznaje jednak, że dla mnie antybiotyki to ostateczność, tym bardziej w czasie ciąży.  W wyjątkowych okolicznościach.  Moja postawa wynika z tego , ze będąc dzieckiem  mi samej  przepisano  antybiotyk , nieadekwatny do wieku...

Pokaż całość (5 komentarzy)
12
Strona główna Księga gości brzuszek fotki uzywane w postach Licznik odwiedzin: 40900